توسط: تاریخ انتشار: 2021/05/11 0 دیدگاه

به گزارش ایلنا از رقابت های استارت آپی: مصاحبه ای با دکتر مهدی قاسمی مدیرعامل شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین در خصوص نقش بسزای ویدئو مارکتینگ در معرفی یک کسب و کار

ویدئو مارکتینگ

موشن گرافیک به دلیل جذابیت های دیداری و جذابیت هایی که در انتقال پیام دارند محبوبیت بسزایی را در میان صاحبین کسب و کار برای معرفی خدماتشان ایجاد کرده است و با توجه به اثر گزاری که موشن گرافیک ها در جامعه دارند می توان دیدگاه یک جامعه را با یک موشن گرافیک خوب تغیر داد و نقش انکار ناپذیری در تبلیغات و پیشی گرفتن از رقبا داشت.

در دنیای امروز ما که عصر فناوری و سرعت نامیده می‌شود رسانه‌ها نقش بسیار بزرگ و با اهمیتی در زندگی پیدا کرده‌اند، موشن گرافیک و ویدئو مارکتینگ یکی از برترین رسانه‌های تصویری و حرکتی است که برای تبلیغات و انتقال مفهوم کمک بسیار زیادی می‌کند.

آن چه که موشن‌ گرافیک را متمایز کرده است

تا بحال به این فکر کرده اید که اهمیت طراحی موشن گرافیک بر چه اساس مشخص می شود؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از افکت های خیره کننده در فیلم های سینمایی و تلویزیونی که نمی شود بر روی صحنه اجرا کرد را از طریق همین موشن گرافیک ها می توان ساخت!

چنان چه که گفته شد موشن گرافیک با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، حرکات زیرکانه‌ای که قابلیت پیاده‌سازی در ویدیوها را دارند و صوتی که می‌تواند روی ویدیو قرار بگیرد برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات ضمیمه اپلیکیشن‌ها بهترین گزینه است. این محبوبیت دلایل فنی و تکنیکی متعددی دارد.

مثلا:

  • جذابیت ساختاری موشن‌ گرافیک یکی از مهم‌ترین دلایل بازدیدهای بالای این نوع محتوا نزد مخاطبان است. موشن گرافیک کمک می‌کند تا یک برند با زبان بی‌زبانی به معرفی خود بپردازد؛ بدون این که به استراتژی‌های بازاریابی متفرقه نیاز پیدا کند.
  • موشن گرافیک سبک و به سادگی قابل به اشتراک‌گذاری است.
  • طراحی ساده موشن گرافیک باعث می‌شود که مخاطب خیلی ساده‌تر بتواند با مفاهیم آن ارتباط برقرار کند
ویدئو مارکتینگ و موشن گرافی
ویدئو مارکتینگ و موشن گرافی

بازاریابی به روش موشن گرافیک و ویدئو مارکتینگ

محتواهای موشن گرافیک و ویدئو مارکتینگ جذاب باعث جدا شدن از بازاریابی سنتی و نیز راهی بسیار قدرتمند برای ارتباط برقرار کردن بازاریابان با مخاطبان و رسیدن به چشم‌اندازها و برنامه‌های بیش رفته آینده هستند.

موشن گرافیک و ویدئو مارکتینگ به شکل قابل‌ توجهی نرخ بازگشت سرمایه (ROI) شرکت‌ها و همچنین وفاداری مشتریان به محصولات یا سرویس‌ها را به‌طور فراوانی بالا می‌برد. پس به عقیده ما موشن گرافیک نه‌تنها بازده تبلیغات را بالا می‌برد بلکه اثرگذاری آن چندین برابر بالاتر از  سایر روش‌های تبلیغاتی است.

موشن گرافیک و ویدئو مارکتینگ بهترین راه برقراری ارتباط هدفمند

روش‌های تبلیغاتی در رسانه‌های تصویری ازجمله موشن گرافیک و ویدئو مارکتینگ در طول سال‌های گذشته به‌خصوص بر روی تلویزیون و اینترنت ارزش خود را برای بازاریابی انبوه اثبات کرده‌اند.

با افزایش تماشاگران (مخاطبان محتواهای ویدیویی) نحوه دست‌یابی کسب‌وکارها به مخاطبانشان نیز تغییر کرده است.

امروزه برنامه‌های انتشار ویدیو مانند یوتیوب و فیس‌بوک در سرتاسر دنیا و نیز اینستاگرام و تلگرام و آپارات در کشور ما  خیلی بیشتر از قبل به بیشتر دیده شدن موشن گرافیک و ویدئو مارکتینگ و رسیدن به نتیجه و هدف‌های آن‌ها کمک می‌کنند.

بازاریاب‌های اینترنتی با تولید موشن گرافیک و ویدئو مارکتینگ ویدیوهایی برای برقراری ارتباط فردبه‌فرد و تشویق به ارتباطات ماندگار و نه ارتباط به دلایل خاص مثل جشنواره فروش و … را برای افزایش کارایی و بالا رفتن نرخ تبدیل کاربران ساخته و به همواره به کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنند.

پیشنهاد میکنم مخاطبین عزیز مصاحبه ها و یادداشت هایی که در گذشته منتشر شده است را برای بهبود کسب و کارشان مطالعه نمایند و همچنین شرکت طراحان ایده پرداز کاسپین این افتخار را دارد که در زمینه ساخت و تولید ویدئو های تبلیغاتی و موشن گرافیک به صاحبین کسب و کار، رایگان مشاوره دهد و تمام نیاز های رسانه ای مخاطبین را پوشش دهد.

با سپاس از خبرگزاری کار ایران و آقای دکتر جعفرآباد که یکی از بزرگترین حامیان کسب و کارهای استارت آپی در کشور هستند.

برگرفته شده از خبرگزاری ایلنا:

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-843328

دیدگاهتان را بنویسید