4 ایده بازاریابی محتوا در سال 2019

4 ایده بازاریابی محتوا در سال 2019 (ترجمه شده)

آیا می خواهید ترافیک سایت را افزایش دهید و مشتریان بالقوه را در سال 2019 از آن خود کنید؟ در نظر بگیرید ایجاد مقالات، فیلم ها و پادکست هایی که موجب سرگرمی می شود، اطلاع رسانی و حتی کمک ساده می تواند محتوای خوبی به حساب بیاید.

بازاریابی محتوا، ایجاد، انتشار و توزیع محتوا با هدف جذب و حفظ مشتریان است.

بازاریابی محتوا زمانی بسیار عالی عمل می کند که مقالات یا ویدیوهای شما مفید، آموزنده و سرگرم کننده باشند.

به عبارتی، بازاریابی محتوا از اصول متقاعد کردن، اقتدار، دوست داشتن، کمبود محبت استفاده و به خوبی انجام می شود، بازاریابی محتوا چشم اندازها را درگیر خواهد کرد و بهینه سازی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد.

اما گاهی اوقات دشوار است بدانیم که چه چیزی باید بنویسیم؟؟

 در اینجا پنج ایده بازاریابی محتوا وجود دارد که شما می توانید برای کسب و کار خود در سال 2019 استفاده کنید.

1- از ویکیپدیا استفاده کنید.

مهم نیست که چند پست وبلاگ یا مقاله نوشته اید، همیشه راه هایی برای بهبود مهارت نوشتن وجود دارد. به همین علت، علیرغم اینکه چندین هزار مقاله را نوشته و منتشر کرده ام، از کلاس MasterClass شروع به گرفتن «Malcolm Gladwell Teaching Writing» کردم.

یک مقاله ویکی پدیا را با استفاده از ویکی رولت ببینید. دکمه «بعدی» به شما امکان می دهد تا از طریق مقالات تصادفی گام بردارید تا بتوانید یکی از آن ها را که شما به آن علاقه دارید پیدا کنید. به طور کامل مقاله ویکی پدیا را بخوانید، پیوندهای مهم را برای مطالعه بیشتر در مورد موضوع مطالعه کنید.

سپس لیستی از راه های این مقاله ویکی پدیا را در رابطه با صنعت مورد نظر خود قرار دهید یا موضوعاتی که می تواند بازدیدکنندگان را به سایت شما جذب کند. از لیست خود برای نوشتن مقاله، پست وبلاگ یا محتوای مشابه استفاده کنید.

من این روش را برای ایجاد یک مقاله در مورد کارآفرین ادوین پرکینز استفاده کرد. او یک کسب و کار نسبتا موفق با حل مشکل حمل و نقل داشت. راه حل او منجر به یکی از مشهورترین ترکیبات آشامیدنی در آمریکا شد. فکر کردم ممکن است داستانش علاقمندی به صاحبان کسب و کار و مدیران تجارت الکترونیک باشد، بنابراین در مورد او نوشتم.
برای ایده های اضافی، از چند ده مقاله و مقالات ویکیپدیا به دنبال ارتباطات احتمالی با تجارت الکترونیک و کسب و کارهای خرده فروشی استفاده کردم. در اینجا دو نمونه است.

لیکودو اسپیدای. در سال 1917 به عنوان یک سایت برای نمایشگاه های کشاورزی افتتاح شد، لیکودو اسپیدای می توانست صدها مسابقه اتومبیلرانی را برگزار کند، از جمله مسابقات قهرمانی ملی ناسکار در سال 1959 هنگامی که ریچارد پتی اولین عنوان NASCAR خود را به دست آورد. یک فروشگاه آنلاین که محصولات NASCAR یا محصولات مرتبط با خودرو را خریداری می کند باید بتواند ارتباط برقرار کند.

2- ستون صفحه

برخی از بازاریابان محتوا، محتوای سازمان یافته و بهینه سازی موتورهای جستجو را در اطراف خوشه های موضوعی سازماندهی کرده اند.

این رویکرد به SEO و بازاریابی محتوا را به رسمیت می شناسد که موتورهای جستجو برای به دست آوردن روابط معنایی پیچیده شده اند. بنابراین، گوگل و دیگر موتورهای جستجو ممکن است بتوانند عبارات کلیدی مرتبط و موضوعات را درک کنند.

در مرکز پاراگراف و موضوع یک صفحه ستون است. محتوای این ستون باید از بهترین در یک موضوع خاص باشد.

به عنوان مثال، یک فروشگاه لباس مردانه آنلاین ممکن است تمایل به رتبه بندی پوشاکش داشته باشد به خوبی برای موضوع "مد های مردانه " آگاه است. فروشگاه پس از آن می تواند "راهنمای نهایی برای مد روز مردان" ایجاد کند، توصیف همه چیز را از بهترین پارچه برای یک زن و شوهر از مردان به سبک های در دسترس از کفش های مد روز مردان.
پشتیبانی از پست های وبلاگ و صفحات زیرمجموعه ها همه به صفحه ستون پیوند می دهد.

اگر از این روش استفاده می کنید، از ماه فوریه استفاده کنید تا مطالب ستون خود را بررسی و به روز کنید. اکثر اقدامات به روز رسانی می تواند ایده های خلاقانه ای برای پست ها و مقالات اضافی ایجاد کند. اگر خوشه های موضوع برای شما تازه هستند، کمی تحقیق کنید و ستون اول خود را ایجاد کنید.

3- تاریخ ماه سیاه

ایالات متحده برای اولین بار فوریه 1970 را به عنوان ماه سیاه جشن گرفت، پس از آنکه اعضای دانشجویان سیاهپوست در دانشگاه ایالت کنت، هفته ی نخستین این ماه را به عنوان ماه سیاه پوستان (که در سال 1926 آغاز شد) به یاد سپردند و  خاطره ی ماهانه پیشنهاد کردند.

شش سال بعد، در طول دوازده سالگی آمریکایی، جرالد فورد نخستین رئیس جمهور شد ماه سیاه را به رسمیت شناخت. از آن زمان در ایالات متحده این ماه اهمیت یافت و محبوب شده و همچنین به کانادا، انگلستان و هلند نیز گسترش یافته است.

خرده فروش های دنده تاکتیکی مانند ارتش نیروی دریایی، اولین ارتش و نیروی دریایی در خارج از منزل می توانند نماینده گارنت مورگان باشند که بسیاری از اختراعات شامل " کلاه ایمنی " بود که نمونه اولیه برای ماسک های جنگ جهانی اول بود.

لوئیس هاوارد لاتیمر، که در کنار جوزف نیکولز، یک لامپ الکتریکی پیشرفته کربنی را احیا کرد و بعدا ساخت رینگ های کربنی را بهبود بخشید، از فروشگاه های روشنایی و خانه سازی مانند Lumens Light و Living ، Lamps Plus و Build.com می نویسد. مشارکتهای او برای صنعت روشنایی مدرن بسیار مهم بود.

خرده فروشان مواد غذایی از جمله فروشگاه هایی مانند Sephora، Bath & Body Works یا Koils By Nature  می توانند در مورد Madam CJ Walker، که پیشگام صنعت لوازم آرایشی بود و "یکی از اولین زنان آمریکایی تبدیل به یک میلیونر خود ساخته شده"، بر اساس زندگینامه منتشر شده ی او

4- نگاهی به مقاله

مقاله ممکن است ترافیک طولانی را برای سایت شما رقم بزند. این بازدیدکنندگان جدید می توانند در مورد فروشگاه و محصولات و هرآنچه در وبسایت شماست کاربرد خوبی داشته باشند.

گروه طراحان ایده پرداز کاسپین:

در هر زمان و مکان یاری رسان کسب و کار شما هستیم، هدف ما توسعه و رونق فعالیت اقتصادی شما...

تماس با ما

گروه طراحان ایده پرداز کاسپین

مرکز آموزش:

تهران. خیابان 20 متری ابوذر. خیابان16 متری عیوض خانی، نبش گلزار شهدا، پلاک 35

مرکز پژوهش:

ابتدای اتوبان اشرفی اصفهانی - سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی - ساختمان فرهیختگان

55775706

55773222

09124791748

m_mahdi_ghasemi@yahoo.com